2010. nov. 25.

Első bilibe pisilés

Megtörtént az első bilibe pisilés. Annyira örültem ennek, hogy úgy láttam Gergő nem is érti miért ez a nagy felhajtás. Ő csendes magányában szépen belepisilt és nem tudta minek is ujjongok és tapsikolok ott mellette. Az esti fürcsi előtt történt. Eddig úgy csináltuk, hogy én megengedtem Neki a fürdővizet és az apja pedig kihozta a fürdőszobába majd beletette a vízbe. Most azonban mivel az apja nem ért rá én vetköztettem le a szobában majd szépen kisétáltunk a fürdőszobába. A bilit még Gergő hozta ki valamelyik nap oda mert eddig a szobában volt, azonban amikor látta és már tudja mire használjuk a wc-t úgy döntött a bili oda való. Így az ott van a wc mellett. Most hogy még nem volt megengedve Neki a fürdővíz Ő úgy döntött ráül a bilire addig amíg várakozik. Valószínű rásegített a mellette csobogó víz is. Először azt hittem amikor csobogást hallottam felőle, hogy a víz folyik lefelé a középlefolyóba. Átszállt az agyamon egy röpke pillanat erejéig, hogy lehet, hogy Gergő pisil a bilibe, de ezt azonnal abban a pillanatban el is vetettem hisz eddig ilyet nem csinált. Viszont mikor odamentem érte, hogy akkor mostmár vigyem Őt a fürdővízbe ott találtam az addig üres biliben az eredményt. Ezután mostmár minden este így fogom csinálni hogy amíg engedem majd Neki a vizet Ő addig üljön rá a bilire. Most nem kértem Tőle magától ült rá, és mióta kihozta a fürdőszobába a bilit azóta többször ráül magától és kérte is már, hogy toljam le a nadrágját. Általában akkor ül oda amikor én is épp ott a wc-n vagyok. Valamelyik nap amikor az apja ezt először látta, megkérdezte, hogy akkor most mindketten egyszerre végezzük a dolgunk? Az utánzásból tanul a legtöbbet szerintem egy gyermek. Sokszor utánozza le azt a szokásunkat is amikor fekszünk az ágyon és nézzük a tv-t. Mint például az alábbi képen:

Egyébként mostanában nincs semmi gond a bölcsiben. Ez a hét már a harmadik olyan hetünk, hogy semmi baja nincs Gergőnek, vagyis nem volt beteg. Kivéve azt, hogy a kukija nagyon csúnya volt. Azt elkezdtem kenegetni mikor mivel végül a canesten segített, vagyis úgy gondolom valamilyen gombás fertőzés lehetett. Arra tippelünk az apjával, hogy a bölcsiben szedhette össze. A mostani nyavajája pedig az arca ismét. Vagyis elkezdett megint nagyon nyáladzani. Ilyenkor nagyon ki szokott csattogni Gergő arca és amíg nyáladzik addig nem is igen akar semmitől ez elmúlni. Remélem, hogy a kijövőben lévő fogai végre kibújnak és elmúlik az arcáról a pirosodás, mert más úgysem segít ezen. Canestenünk is csak azért van itthon mert annak idején már ezzel a krémmel is próbálkozott az egyik doktornő, hogy majd ettől elmúlik az arcán lévő kicsattogás. Akkor sem használt az arcának semmi, csak az amikor abba maradt egy kicsit a nyáladzás.
Mostanában nagyon anyás lett. Esténként a szobából sokszor ki sem mehetek mert azonnal sír utánam, az apja viszont kimehet mert olyankor nem sír. Kipróbáltuk ma. Szóval ma még főzni sem mehettem mert akkor ott kellett volna Őt hagynom. Utánam jön a konyhába de végig sír a lábamba kapaszkodva és hát így mint ma este is nem lehet sültkrumplit sütni a forró olajtól féltve Őt. Vagyis végül az apja felügyelte a krumplit. Majd mikor kész lett odaültünk mindhárman az asztalhoz és Ő is velünk együtt mártogatta a ketchupba a krumplit. Hiába volt az Ő tányérján is inkább a miénkbe mártogatta. Egyébként Ő már előtte jól lakott a tegnapról maradt rizzsel. Hihetetlen mennyit tud mostanában enni. Unokanővérem szerint ez meg is látszik Rajta. Régen voltunk méretszkedni de az itthoni mérlegre állítva talán tényleg hízott valamennyit és szerintem nőtt is. Valamelyik este ott játszott a magasságmérő mellett és 85 cm-t mutatott, a mérleg pedig 11,2 kg volt ruhában. A tanácsadáson ruha nélkül szoktuk mérni, így szerintem olyan 10,5 kg körül lehet. A magasságmérőről jut eszembe, hogy az az ajtóra van felszegelve és hogy ott játszott az ajtóval sikeresen odazárta az ujját. Két lépésnyire voltam Tőle de gondolom ez az idő is nagyon hosszú egy odaszorult ujjnak. Felsírt én pedig azonnal vittem Őt a hidegvizhez. Ott csurgattam egy ideig az ujjára a vizet majd egy papirtőrlőt nedvesítettem be és mondtam Neki, hogy akkor most ezzel borogasd. Így is tett, hol az egyik hol a másik kezét borogatta vele, pedig csak az egyik ujját csukta oda, de mégis aranyos volt, hogy a másik kezén lévő ujjait is borogatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése