2014. márc. 31.

Képek márciusból

Ilyen az amikor muffint sütünk

Utána el is mosogatunk

Magamról kevés képet szoktam feltenni, e kép különlegessége, hogy Gergő készítette. Én hálóingben voltam már és ő a fejemre tette a baseballsapkát, amit egyébként én sosem hordok, mert úgy vélem az én fejemen semmilyen sapka nem áll jól. Egyébként nem ettem semmit csak a kezem épp véletlenül ott volt a számnál.

Mostanában sakkozni tanul Gergő

Az apja meg közben fogja a fejét. Csabi tud csak sakkozni, így ezt tőlem nem fogja tudni megtanulni Gergő azonban az apja meg nem igazán szeret sakkozni, viszont Gergőt meg érdekelné. Így hetente legalább egyszer rábeszélem Csabit erre.

Tegnap előtt palacsintázott Gergő a szomszédban, tegnap nekem is ezt kellett sütnöm. Elmondanám én nem igazán tudok palacsintát sütni. Mindig parázok ettől ezért ritkán van nálunk. A serpenyőm sem igazán alkalmas erre, szerintem, és palacsinta fordító helyett a nagykést használom fordításra. Ebédre szerettem volna csinálni, de a kamrában lévő 1 kg bontatlan lisztünk penészes volt így azt ki kellett dobnom, jött a szekrényben lévő Norbi liszt. Nem tudom miként kellett volna ebből a lisztből palacsintát sütnöm, de egyetlenegy sem sikerült. Az alja odaégett a teteje meg folyós maradt. A harmadik után feladtam és vacsorára ígértem meg az elmaradt ebédet. Délután elsétáltunk a pékségbe lisztet venni és vacsorára sütöttem végül kb. 20 palacsintát. Ekkor már mind sikerült sima fehér finomlisztből, cukor hozzáadása nélkül egy kis savas ásványvízzel ahogyan ezt az egyik ismerősömtől tanultam. 

Ezek a képek most készültek. Gyerekkoromból emlékszem egy hasonló mozdulatra az egyik családi fényképeink közül, már azon is tetszett és most még jobban tetszik az, hogy látszik a képen maga a mozgás.

Gergő megtalálta azt a cipőt amit nem rég kapott unokatesójától, Illés kinőtte és Gergő is csak szobacipőnek használja néha-néha mert a cipzárja és a fűzői sem jók már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése